STATISTICKÁ ANALÝZA POSTOJŮ ČESKÝCH UČITELŮ K TYPICKÝM CHARAKTERISTIKÁM NADANÝCH ŽÁKŮ S DYSLEXIÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00043338" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00043338 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
STATISTICKÁ ANALÝZA POSTOJŮ ČESKÝCH UČITELŮ K TYPICKÝM CHARAKTERISTIKÁM NADANÝCH ŽÁKŮ S DYSLEXIÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje výsledky pilotní studie, která prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumala postoje pedagogů prvního stupně k mimořádně nadaným žákům s dyslexií a k možnostem jejich vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
STATISTICAL ANALYSIS OF ATTITUDES OF CZECH TEACHERS
Popis výsledku anglicky
The present study explored teachers attitudes toward the gifted pupils with dyslexia and gifted education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
9th International Conference on Applied Mathematics APLIMAT 2010 February 2 - 5, 2010, Bratislava
ISBN
978-80-89313-47-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Slovenská technická univerzita Bratislava
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—