Workshop - Evaluační nástroje. Sdílení zkušeností s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00059363" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00059363 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Workshop - Evaluační nástroje. Sdílení zkušeností s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem workshopu bylo sdílení zkušeností ředitelů a koordinátorů autoevaluace na školách s použitím evaluačních nástrojů projektu Cesta ke kvalitě. Účastníci worksopu prezentovali své zkušenost s autoevaluací, mj. proč a které nástroje z projektu využilik autoevaluaci, jak pracovali s nástroji (výhody, problémy apod.), jak interpretovali výsledky, jaká navrhli opatření, čeho by se příště vyvarovali. Následoval ohnisková skupina zaměřená na otázky týkající se možností zlepšení a zvýšení praktické využitelnosti autoevaluačnách nástrojů pro potřeby základních a středních škol (výběr nástrojů, administrace, sběr dat, interpretace výsledků). Dále také návrhy opatření, plány zlepšení (např. pro zlepšování výchovně vzdělávacích procesů, personální opatření).Doporučení ostatním školám při použití autoevaluačních nástrojů v důsledku legislativních změn, kdy vlastní hodnocení školy je východiskem pro zpracování výroční zprávy o činnosti školy.
Název v anglickém jazyce
Workshop - School Self-evaluation Tools. Sharing experience with the use of evaluation tools developed in Road to Quality Improvement Project
Popis výsledku anglicky
The aim of the workshop was to share experience of directors and coordinators in schools self-evaluation using evaluation instruments deveoped in the project Path to quality. Workshop participants presented their experience with self-evaluation, including why and what tools to use from the project self-evaluation, how to work with tools (advantages, problems, etc.), how to interpret the results, which suggested measures, what would avoid next time. Followed by focus group focused on issues related to options to improve and enhance the practical utility of autoevaluačnách tools for the needs of elementary and secondary schools (selection of tools, administration, data collection, interpretation of results). It also proposed measures, improvement plans (eg for improving the educational process, personnel management).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů