Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychologická diagnostika jako problém v profesní přípravě budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00068661" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00068661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychologická diagnostika jako problém v profesní přípravě budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poster se zaměřuje na problematiku výuky témat souvisejících s psychodiagnostikou pro účely výukové praxe v profesní přípravě budoucích učitelů. Prezentované příklady vychází z reflexe autorovy výukové praxe na MU. Jakkoli je téma psychodiagnostiky a individuálních rozdílů na deklarativní rovině považováno za významné, praktická implementace ale obecně není reflektována jako ideální. V souvislosti s probíhajícími změnami ve vzdělávacím systému navíc význam této problematiky roste. Stávající stav ale vzbuzuje otázky nejen v rovině odborné, ale i v rovině etické a politické.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychological assessment as the problem area in the future teachers education

  • Popis výsledku anglicky

    Poster focuses on teaching topics related to psychodiagnostics for the purpose of teaching experience in the training of future teachers. Presented examples based on the author's reflection on teaching practice at MU. While the topic of psychological assessment and individual differences on the declarative level considered relevant, practical implementation but in general not reflected as an ideal. The importance of this issue is growing in the context of the ongoing changes in the educational system. It raises questions not only at the expert level, but also in terms of ethics and policy.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů