Psychologická diagnostika jako problém v profesní přípravě budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00068661" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00068661 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychologická diagnostika jako problém v profesní přípravě budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Poster se zaměřuje na problematiku výuky témat souvisejících s psychodiagnostikou pro účely výukové praxe v profesní přípravě budoucích učitelů. Prezentované příklady vychází z reflexe autorovy výukové praxe na MU. Jakkoli je téma psychodiagnostiky a individuálních rozdílů na deklarativní rovině považováno za významné, praktická implementace ale obecně není reflektována jako ideální. V souvislosti s probíhajícími změnami ve vzdělávacím systému navíc význam této problematiky roste. Stávající stav ale vzbuzuje otázky nejen v rovině odborné, ale i v rovině etické a politické.
Název v anglickém jazyce
Psychological assessment as the problem area in the future teachers education
Popis výsledku anglicky
Poster focuses on teaching topics related to psychodiagnostics for the purpose of teaching experience in the training of future teachers. Presented examples based on the author's reflection on teaching practice at MU. While the topic of psychological assessment and individual differences on the declarative level considered relevant, practical implementation but in general not reflected as an ideal. The importance of this issue is growing in the context of the ongoing changes in the educational system. It raises questions not only at the expert level, but also in terms of ethics and policy.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů