Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úroveň praktických znalostí přírodnin zájemců o studium učitelství biologie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F01%3A00004390" target="_blank" >RIV/00216224:14310/01:00004390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úroveň praktických znalostí přírodnin zájemců o studium učitelství biologie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Součástí přijímací zkoušky na katedru biologie pedagogické fakulty MU v Brně je praktická poznávací zkouška, která testuje dovednosti uchazečů při poznávání přírodnin. Výsledky přijímací zkoušky z roku 2000 prokazují, že nejlépe jsou uchazeči připravenyz antropologie, zatímco nejhůře z botaniky.

  • Název v anglickém jazyce

    Practical knowledge level of candidates for studies of biology education

  • Popis výsledku anglicky

    There was a practical examination as the part of an entrance examination (a branch biology for teacher of grade 6.-9. of the elementary school)at the Faculty of Education of the Masaryk Univerzity in Brno in 2000. The practical examination checks abilityof candidates to determine natural objects. The text presents next results of the practical examination and the authors discuss a problems practical education in biology at the secondary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didaktika biologie a didaktika geologie současnost a perspektivy

  • ISBN

    80-86561-01-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, přírodovědecká fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    11. 9. -13. 9. 2001 Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku