Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PCTeL na příkladu kurzu Communication and Soft-skills na MU v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F07%3A00024127" target="_blank" >RIV/00216224:14330/07:00024127 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Person centered, technology enhanced learning as exemplified in a course on communication and soft skills at the MU in Brno

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Surprisingly, while educational paradigms have been cast under the traditions of cognitivism, behaviorism, and constructivism, the humanistic approach to education has only rarely been recognized as forming the didactical baseline in technology enhancedlearning. In this paper we illustrate and discuss the potentials of humanistic education by following the Person Centered Approach in one instance of a technology enhanced setting. The accompanying action research based study aims to provide educators with a realistic image of person centered learning in action and to inspire them in their own educational practice and research.

  • Název v anglickém jazyce

    Person centered, technology enhanced learning as exemplified in a course on communication and soft skills at the MU in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    Surprisingly, while educational paradigms have been cast under the traditions of cognitivism, behaviorism, and constructivism, the humanistic approach to education has only rarely been recognized as forming the didactical baseline in technology enhancedlearning. In this paper we illustrate and discuss the potentials of humanistic education by following the Person Centered Approach in one instance of a technology enhanced setting. The accompanying action research based study aims to provide educators with a realistic image of person centered learning in action and to inspire them in their own educational practice and research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET208050401" target="_blank" >1ET208050401: E-learning v kontextu sémantického webu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník konference ICTE 2007

  • ISBN

    978-80-7368-388-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    17. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku