What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F16%3A00090587" target="_blank" >RIV/00216224:14330/16:00090587 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8" target="_blank" >10.1007/978-3-319-39583-8</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times?
Popis výsledku v původním jazyce
Many features can be considered when designing a~student model for an adaptive educational system. What is the relative importance of different modeling aspects? Where should we focus our attention in developing models for real word applications? We report comparison of two aspects: the choice of a domain model and the utilization of response times. The case study (an adaptive system for practice of basic arithmetic) suggests that response times deserve more attention in student modeling.
Název v anglickém jazyce
What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times?
Popis výsledku anglicky
Many features can be considered when designing a~student model for an adaptive educational system. What is the relative importance of different modeling aspects? Where should we focus our attention in developing models for real word applications? We report comparison of two aspects: the choice of a domain model and the utilization of response times. The case study (an adaptive system for practice of basic arithmetic) suggests that response times deserve more attention in student modeling.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Intelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings
ISBN
9783319395821
ISSN
0302-9743
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
451-452
Název nakladatele
Springer International Publishing
Místo vydání
Zagreb
Místo konání akce
Zagreb
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—