Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F16%3A00090587" target="_blank" >RIV/00216224:14330/16:00090587 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-39583-8" target="_blank" >10.1007/978-3-319-39583-8</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Many features can be considered when designing a~student model for an adaptive educational system. What is the relative importance of different modeling aspects? Where should we focus our attention in developing models for real word applications? We report comparison of two aspects: the choice of a domain model and the utilization of response times. The case study (an adaptive system for practice of basic arithmetic) suggests that response times deserve more attention in student modeling.

  • Název v anglickém jazyce

    What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times?

  • Popis výsledku anglicky

    Many features can be considered when designing a~student model for an adaptive educational system. What is the relative importance of different modeling aspects? Where should we focus our attention in developing models for real word applications? We report comparison of two aspects: the choice of a domain model and the utilization of response times. The case study (an adaptive system for practice of basic arithmetic) suggests that response times deserve more attention in student modeling.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Intelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings

  • ISBN

    9783319395821

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    451-452

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Místo konání akce

    Zagreb

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku