Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Exploring the Utility of Response Times and Wrong Answers for Adaptive Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F18%3A00104016" target="_blank" >RIV/00216224:14330/18:00104016 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3231644.3231675" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/3231644.3231675</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3231644.3231675" target="_blank" >10.1145/3231644.3231675</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Exploring the Utility of Response Times and Wrong Answers for Adaptive Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Personalized educational systems adapt their behavior based on student performance. Most student modeling techniques, which are used for guiding the adaptation, utilize only the correctness of student’s answers. However, other data about performance are typically available. In this work we focus on response times and wrong answers as these aspects of performance are available in most systems. We analyze data from several types of exercises and domains (mathematics, spelling, grammar). The results suggest that wrong answers are more informative than response times. Based on our results we propose a classification of student performance into several categories.

  • Název v anglickém jazyce

    Exploring the Utility of Response Times and Wrong Answers for Adaptive Learning

  • Popis výsledku anglicky

    Personalized educational systems adapt their behavior based on student performance. Most student modeling techniques, which are used for guiding the adaptation, utilize only the correctness of student’s answers. However, other data about performance are typically available. In this work we focus on response times and wrong answers as these aspects of performance are available in most systems. We analyze data from several types of exercises and domains (mathematics, spelling, grammar). The results suggest that wrong answers are more informative than response times. Based on our results we propose a classification of student performance into several categories.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Learning @ Scale

  • ISBN

    9781450358866

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    „18:1-18:4“

  • Název nakladatele

    ACM

  • Místo vydání

    New York, NY, USA

  • Místo konání akce

    New York, NY, USA

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

    000546308900018