Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A FOCUS ON COMPANY-STAKEHOLDER RELATIONSHIPS IN THE LIGHT OF THE STAKEHOLDER ENGAGEMENT FRAMEWORK

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F16%3A00094252" target="_blank" >RIV/00216224:14330/16:00094252 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A FOCUS ON COMPANY-STAKEHOLDER RELATIONSHIPS IN THE LIGHT OF THE STAKEHOLDER ENGAGEMENT FRAMEWORK

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper aims to investigate company-stakeholder relationships from a managerial and marketing perspective. The principal goal of the work is to identify possible drivers on which to act to improve opportunities for long-term and collaborative relationships between companies and stakeholders. Building on the contributions on the topic of relationships between companies and stakeholders, the paper proposes an explorative research study carried out to suggest how strategies and behaviours of a sample of Italian Small and Medium Enterprises (SMEs) are aligned with the global stakeholder engagement framework. Hypotheses are tested via a survey on a sample of Italian SMEs.

  • Název v anglickém jazyce

    A FOCUS ON COMPANY-STAKEHOLDER RELATIONSHIPS IN THE LIGHT OF THE STAKEHOLDER ENGAGEMENT FRAMEWORK

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to investigate company-stakeholder relationships from a managerial and marketing perspective. The principal goal of the work is to identify possible drivers on which to act to improve opportunities for long-term and collaborative relationships between companies and stakeholders. Building on the contributions on the topic of relationships between companies and stakeholders, the paper proposes an explorative research study carried out to suggest how strategies and behaviours of a sample of Italian Small and Medium Enterprises (SMEs) are aligned with the global stakeholder engagement framework. Hypotheses are tested via a survey on a sample of Italian SMEs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INNOVATION, ENTREPRENEURSHIP AND DIGITAL ECOSYSTEMS

  • ISBN

    9789963711437

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    455-470

  • Název nakladatele

    EUROMED PRESS

  • Místo vydání

    MARSEILLE CEDEX 9

  • Místo konání akce

    Warsaw, POLAND

  • Datum konání akce

    14. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000390841500034