Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012978" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012978 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Abstrakt. K vytváení didaktických dovedností student pispívá specifický soubor pedagogických intervencí. Zajímalo nás, které intervence studenti nejvíce potebují. V první fázi šetení jsme se zamili na názory samotných student. Zajímalo nás, jak sami hodnotí své dovednosti, v em mají nejvtší problémy. Ve druhé fázi výzkumu jsme vycházeli ze zkušeností uitel z praxe. Uitelé uvádli, v em by se chtli zlepšit. Odpovdi uitel i student se v mnohém shodují. Ob skupiny pociují nejvíce nedostatk v dovednosti volit a využít adekvátních metod a forem výuky. Výsledky šetení nám pomohou pi volb pedagogických intervencí, tedy systematického postupu uitel v rámci seminá z oborových didaktik a bhem souvislé pedagogické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    The Development of Pedagogical Skills

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract. Students didactical skills are expanded by a specific set of pedagogical interventions. We looked at which interventions the students need the most. We wanted to know how students evaluate their own skills, what they find difficult. The secondphase of the research was based on practicing teachers experience. Teachers were to state what they feel they should improve. The answers of teachers and students correlate in many ways. Both groups see failings in the skill of adequate methods and formsof teaching. The results of the research will help us with selecting pedagogical interventions, that is, systematic approach of teachers in subject matter methodology courses and during the teaching practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Píprava uitel a aktuální promny v základním vzdlávání

  • ISBN

    80-7040-789-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    128-133

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Jihoeské univerzity

  • Místo vydání

    eské Budjovice - Jihoeská univerzita

  • Místo konání akce

    eské Budjovice

  • Datum konání akce

    15. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku