Model logické struktury edukačního procesu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00013473" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00013473 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model logické struktury edukačního procesu
Popis výsledku v původním jazyce
Edukační proces jako komplex činitelů a interagujících komponentů, které v syntéze vytvářejí celkovou vzdělávací situaci. Jeho podstata a specifičnost spočívá v soustavě vyvíjejících se interakčních vztahů endogenních a exogenních činitelů, která respektuje příslušné normativy a současně navozuje ustavičné změny všech základních stránek edukačního procesu.
Název v anglickém jazyce
A model of the logical structure of the educational process
Popis výsledku anglicky
Educational process as a complex of factors and inter-reacting components, which in a synthesis form the overall educational situation. Its core and specificity are based on the system of developing interactive relations of endogenic and exogenic factors, which respects certain norms and at the same time creates permanent changes of all aspects of the educational process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modern science and textbook creation. Brochure of conference.
ISBN
978-80-8083-359-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
52-60
Název nakladatele
Development & Research Centre of Didactic Institute
Místo vydání
London
Místo konání akce
Londýn
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—