Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00032631" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00032631 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
Popis výsledku v původním jazyce
Students observation is very important part of teaching and learning process in the classroom.Its feedback use and quality improves the classroom atmosphere as an important part of teaching and above all learning processes. The chapter is focused on special needs students educational situation.
Název v anglickém jazyce
Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
Popis výsledku anglicky
Students observation is very important part of teaching and learning process in the classroom.Its feedback use and quality improves the classroom atmosphere as an important part of teaching and above all learning processes. The chapter is focused on special needs students educational situation.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen
ISBN
3-8258-8409-0
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
120
Název nakladatele
LIT Verlag
Místo vydání
Wien
Kód UT WoS kapitoly
—