Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka cizího jazyka v integrované třídě primární školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00021764" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00021764 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teaching a Foreign Language in the Integrated Primary Classroom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In any discussion about teaching a foreign language to young children, it is necessary to consider the inclusion of pupils with learning disabilities. As general classes are integrated, teachers, administrators and university programs must examine effective methods for teaching English to a broader range of learners. Which skills should be introduced at the beginning? What strategies help children with learning disabilities acquire English? Does the age of the pupil make a difference when learning English as a second language?

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching a Foreign Language in the Integrated Primary Classroom

  • Popis výsledku anglicky

    In any discussion about teaching a foreign language to young children, it is necessary to consider the inclusion of pupils with learning disabilities. As general classes are integrated, teachers, administrators and university programs must examine effective methods for teaching English to a broader range of learners. Which skills should be introduced at the beginning? What strategies help children with learning disabilities acquire English? Does the age of the pupil make a difference when learning English as a second language?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06046" target="_blank" >LC06046: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Foreign Language Acquisition at an Early Age

  • ISBN

    80-210-4149-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    97-103

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    16. 3. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku