Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F06%3A00033746" target="_blank" >RIV/00216224:14410/06:00033746 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika osvojování dovedností žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o dovednostech žáků ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy. Předkládá různá pojetí dovedností a jejich osvojování. Dále se věnuje jednotlivým etapám procesu osvojování dovedností a poukazuje na důležitost dodržování všech těchtoetap. Také se zabývá regulací tohoto procesu ze strany učitele, která by měla postupně přecházet v autoregulaci žáka

  • Název v anglickém jazyce

    Skills Acquirement In Physics Education By Pupils At Secondary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with pupils skills in physics education at secondary schools and introduces different conceptions of the skills and the process of their acquirement. Furthermore, individual phases of this process are explained and the importance of eachof them is highlighted. Moreover, regulation of this process performed by the teacher, resulting in autoregulation ability in pupils is discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IV.

  • ISBN

    80-7220-280-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VOTOBIA

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku