Obsahová struktura portfolia - volba nebo povinnost?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00020707" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00020707 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obsahová struktura portfolia - volba nebo povinnost?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje zjušenosti s portfoliem na PdF MU, se zaměřením na obsahovou složku portfolia. Popisuje význam analýzy (autoevaluace) při stanovení povinné části portfolia a uvádí příklady úkolů, teré vedou studenty ke konkrétním produktům v portfoliu.
Název v anglickém jazyce
The structure of portfolio - option or duty?
Popis výsledku anglicky
The contribution describes the opportunities with students portfolio at The Department of Pedagogy in MU, with a view to contentual components of portfolio. It describes the meaning of analyse and self-evaluation for the obligatory part of portfolio andshow the example of activities, that lead the students to concrete products in portfolio.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Portfolio v profesní přípravě učitele
ISBN
978-80-7395-024-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
103-107
Název nakladatele
UP
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
UP Pardubice
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—