Jak posuzují učitelé funkci třídního učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00023890" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00023890 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak posuzují učitelé funkci třídního učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na hodnotící stanoviska k činnostem třídního učitele z pohledu samotných třídních učitelů a z hlediska vedení školy.
Název v anglickém jazyce
How teachers asses function of form teacher
Popis výsledku anglicky
Příspěvek obsahuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na hodnotící stanoviska k činnostem třídního učitele z pohledu samotných třídních učitelů a z hlediska vedení školy.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hodnocení v práci učitele
ISBN
978-80-7041-010-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
264-270
Název nakladatele
Gaudeamus - Univerzita Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—