Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F07%3A00050940" target="_blank" >RIV/00216224:14410/07:00050940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Projektová výuka v Dynamickém modelu zkušenostního učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pomocí akčního výzkumu, který byl realizován na katedře biologie PdF MU v Brně v letech 1996 2006, bylo zjištěno, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně v několika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu Pedagogický studentský projekt, odpovídající na otázku: Jak učit integrované téma Voda základ života na různých typech základních škol?

  • Název v anglickém jazyce

    Project training metod in Dynamic model of experiential learning

  • Popis výsledku anglicky

    An action research, performed on the Department of Biology of Faculty of Education MU Brno in years 1996 2006, has shown that the basis of student teachers training should lie mostly in experiential learning, in integration of expertise with didactics and in student creativity. It seems that one of the ways is making use of action research and project teaching in science subjects as a method in which an integrated professional teaching can be pointed to the branch didactics pedagogical practice and an independent group work of students in the form of group thematic seminar theses being gradually realized in several subjects. This report presents partial outcomes of research Pedagogical Students Project: How to teach integrated thematic instruction WATER THE ESSENCE OF LIFE at different types of schools?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuálne trendy vo vyučovaní prírodovedných predmetov

  • ISBN

    978-80-88707-90-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    461-462

  • Název nakladatele

    ŠEVT a.s.

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku