Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00058938" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00058938 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktivizující metody, alternativní formy pedagogické praxe a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentace práce se zamýšlí nad významem vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Pomocí akčního výzkumu zjišťujeme, že příprava budoucích učitelů by měla být založena na zkušenostním učení, integraci odborné a didaktické složky a tvořivosti studentů. Základem je pedagogický konstruktivismus s využitím e-learningu v integrovaném přírodovědném vzdělávání. Využití akčního výzkumu a projektové výuky v odborných předmětech se jeví jako jedna z cest, kde se propojí integrovaná odborná výuka s oborovou didaktikou, pedagogickou praxí a samostatnou skupinovou prací studentů v podobě tématických seminárních prací, realizovaných ve skupinách postupně vněkolika navazujících předmětech. Příspěvek prezentuje částečné výsledky výzkumu projektové výuky studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Activating Methoda, Alternative Forms of Teaching Practice and Constructivist Approach in Preparing Students for Elementary School Biology Teacher in Workplace Kejbaly of the Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    Presentation of the work reflects on the importance of training teachers of biology, using experiential learning and computer technology in the workplace Kejbaly Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno. An action research has shown that the basis of student teachers training should by mostly in experiential learning and e-learning, in integration of expertise with didactics and in student creativity. Constructivism is a pedagogical basis for using e-learning in an integrated science education.Using action research project and teaching in technical subjects, it appears as one of the paths which are connected, integrated with training courses on specific teaching methodology, teaching practice and a separate group of students in the form of thematic seminar work carried out in groups gradually in successive courses. This report presents partial outcomes of research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.

  • ISBN

    9788073942106

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    72-80

  • Název nakladatele

    JčU České Budějovice, Ped.Fak.

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    25. 3. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku