Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ? zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00058939" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00058939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ? zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravě studentů Učitelství přírodopisu pro ZŠ na pracovišti Kejbaly PdF MU v Brně

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prezentace práce představuje vrstevnické vyučování v terénu školní zahrady ve vzdělávání učitelů biologie s využitím zkušenostního učení a výpočetní techniky na pracovišti Kejbaly Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Společný výzkum, realizovaný akademickými pracovníky a studenty, je zaměřený na ověřování modelů integrované výuky a vyplývá z dlouhodobého projektu Biologie pro život a zdraví cvičného střediska Kejbaly. V modelech mezigeneračního zkušenostního učení studenti a učitelé, společně se žáky, získávají nové vědomosti a dovednosti, nikoliv pouze pomocí multimédií, internetu a knih, nýbrž aktivní konfrontací a činností s reáliemi v terénu, v přírodě i v biotopové zahradě. Zážitková pedagogika a konstruktivistický přístup v přípravěstudentů by měly ovlivnit učitelovo pojetí výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Peer Education at the School Garden ? Experiential Education and Constructivist Approach in preparing students for elementary school Biology Teacher in workplace Kejbaly Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    Presentation of the work is peer teaching in the field of school gardens in biology teacher education using experiential learning and computer technology in the workplace Kejbaly Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno. Joint research, implemented by academics and students, is aimed at verifying the integrated model and results from long-term project "Biology for life and health" trainer center "Kejbaly. In models of intergenerational experiential learning students and teachers together with pupils acquire new knowledge and skills, not only through media, internet and books, but an active confrontation and activities with the realities on the ground in the wild and in biotope garden. Experiential pedagogy and the constructivist approach in preparing students should influence the teacher's approach to teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Papáček, M. (ed.): Didaktika biologie v České republice 2010 a badatelsky orientované vyučování. DiBi 2010. Sborník příspěvků semináře, 25. a 26. března 2010.

  • ISBN

    9788073942106

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    81-87

  • Název nakladatele

    JčU České Budějovice, Ped.Fak.

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    25. 3. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku