Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026662" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026662 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Článek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií na základních školách. Zvláštní důraz je zde kladen naúlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči a pedagogy. Nemalý význam má také dobrá motivace, tvůrčí činnosti a pohybové aktivity žáků s epilepsií, které tak přispívají k dobré interpersonální komunikaci nejenom v prostředí školy ale i mimo ni.
Název v anglickém jazyce
Successful interpersonal communication of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary school and its affecting aspects
Popis výsledku anglicky
This article focuses on the field of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary schools from the point of teachers view. On the basis of questionnaire results the author analyses all the aspects what affect. Special care is paid to the teachers role and to cooperation between teachers and parents. Good Interpersonal communication is build up by good motivation, creative activities and physical activities with epileptic pupils, not only in school environment, but also out of school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
ISBN
978-80-7315-167-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Paido, Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
17. 9. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—