Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026662" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026662 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií na základních školách. Zvláštní důraz je zde kladen naúlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči a pedagogy. Nemalý význam má také dobrá motivace, tvůrčí činnosti a pohybové aktivity žáků s epilepsií, které tak přispívají k dobré interpersonální komunikaci nejenom v prostředí školy ale i mimo ni.

  • Název v anglickém jazyce

    Successful interpersonal communication of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary school and its affecting aspects

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on the field of education of pupils with epilepsy diagnosis at primary schools from the point of teachers view. On the basis of questionnaire results the author analyses all the aspects what affect. Special care is paid to the teachers role and to cooperation between teachers and parents. Good Interpersonal communication is build up by good motivation, creative activities and physical activities with epileptic pupils, not only in school environment, but also out of school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • ISBN

    978-80-7315-167-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    17. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku