Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace sociálně znevýhodněných žáků z pohledu asistentů pedagoga brněnských základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026927" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace sociálně znevýhodněných žáků z pohledu asistentů pedagoga brněnských základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výsledky publikované v textu jsou dílčí součástí dlouhodobého výzkumu realizovaného na Katedře sociální pedagogiky PdF MU, jejímž hlavním tématem je problematika vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. Tato dílčí studie se zaměřuje na analýzu výpovědí pedagogických asistentů pracujících ve školách s multikulturním zaměřením, především s převahou romských žáků. Při výzkumu autoři využili metodu ohniskových skupin k získávání údajů, které jsou v tomto textu zpracovány na úrovni otevřeného kódování, popisují klíčové kategorie identifikované na základě analýzy rozsáhlého textu.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Pupils with Social Disadvantage from Teachers Assistants Point of View at Primary Schools in Brno

  • Popis výsledku anglicky

    The results published in the study form a part of a long term research that is being realised by the Department of Social Pedagogy at the Faculty of Education. The main theme is the research of the socially handicapped pupils. The partial study focuses on the analysis of the reports provided by the teachers assistants working at schools with multicultural specialization and mostly attended by the Romani pupils. At the research the authors use the method of focus groups to get the data that are later processed on the level of an open code. The data describe the key categories indentified on the ground of the analysis of the large text provided.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.

  • ISBN

    978-80-7315-170-6

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    369

  • Název nakladatele

    Paido a MU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly