Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v Jihomoravském regionu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00026985" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00026985 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikativní kompetence a jejich rozvoj u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách v Jihomoravském regionu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V článku jsou analyzovány získané výsledky, formulovány závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication skill of pupils with specific learning difficulties at primary schools in south moravian region and posibility of its advacement

  • Popis výsledku anglicky

    This text deals with communication of pupils with specific learning difficulties at primary school. The author presents research focused on difficulties of pupils with specific learning difficulties at primary school in South Moravian region, specially in the area of communication and communicative competencies, all this in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education. On the basis of obtained dates the results are analyzed and conclusions and recommendations for special educational practice are conceived.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Sborník z konference s mezinárodní účastí.

  • ISBN

    978-80-7315-167-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    17. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku