Analýza komunikativních kompetencí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034297" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034297 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza komunikativních kompetencí žáků se specifickými poruchami učení na základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se týká problematiky komunikace žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Autorka v rámci výzkumného šetření analyzovala potíže žáků se specifickou poruchou učení na 1. i 2. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji především v oblasti komunikace a komunikativních kompetencí, a to v souvislosti s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V článku jsou analyzovány získané výsledky, formulovány závěry a doporučení pro pedagogickou praxi.
Název v anglickém jazyce
Analysis of communicatory competences of students with special learning disabilities at primary school
Popis výsledku anglicky
This text deals with communication of pupils with specific learning difficulties at primary school. The author presents research focused on difficulties of pupils with specific learning difficulty at primary school in South Moravian region, specially inthe area of communication and communicative competencies, all this in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education. On the basis of obtained dates the results are analyzed and conclusions and recommendations for special educational practice are conceived.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Špecifické poruchy učenia a správania v kontexte inkluzívnej edukácie.
ISBN
978-80-8068-801-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
5. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—