Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel, nadaný žák a jejich komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00027377" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00027377 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel, nadaný žák a jejich komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematikou komunikativních kompetencí u žáků rozumově nadaných a žáků běžné populace se zabývala výzkumná sonda, která byla realizována v letošním roce na PdF MU. Respondenty této sondy byli učitelé základních škol v Jihomoravském kraji, kteří učí rozumově nadané děti, diagnostikované v pedagogicko-psychologické poradně. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti rozvoje komunikativních kompetencí, které jsou nadaným žákům nabízeny učitelem v souvislosti s náplní požadavkůRámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher, talented pupil and their communication

  • Popis výsledku anglicky

    The research sound carried out this year in Faculty of Education, MU, analysed the problems of communication abilities of intellectually talented pupils and pupils coming from common population. Respondents of the research sound were the primary school teachers from the South Moravia Region who teach talented pupils diagnosed from educational-psychological advisory centre. The contribution presents results of the research aimed to development possibilities of communication abilities that teachers offerto students in connection with demands of Framework educational programme for primary education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    UČITEL A NADANÝ ŽÁK.

  • ISBN

    978-80-7392-054-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD s.r.o. Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno MU PdF

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku