Jaká by měla být učebnice?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F08%3A00034517" target="_blank" >RIV/00216224:14410/08:00034517 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jaká by měla být učebnice?
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době mají studenti a učitelé na školách všech stupňů poměrně široký výběr učebnic. Autorův příspěvek je komentářem k často neoprávněné a povrchní kritice těchto učebnic. V závěru práce je podán stručný výčet vlastností správné učebnice (samozřejmě podle autorova názoru).
Název v anglickém jazyce
Main Properties of Textbook
Popis výsledku anglicky
Students and teachers in Czech Republic have at present wide choice of various textbooks. The autor comments on often unqualified and superficial review ot these books. In the conclusion a short specification of good textbook (according to author)is given.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Bulletin Centra pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-4753-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
CPV PdF MU
Místo vydání
PdF MU
Místo konání akce
Pedagogická fakulta MU
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—