Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-vytváření školní kultury a klimatu podporujících inkluzi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037084" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037084 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-vytváření školní kultury a klimatu podporujících inkluzi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvky prezentují výsledky výzkumného šetření, jakým způsobem školy realizují inkluzi ve svých školách; jak učitelé nahlížejí na klima školy a třídy, na principy a uplatňované strategie výuky Školy pro všechny, kterou základní školy často deklarují vesvých školních vzdělávacích programech a jaké argumenty pro inkluzi používají.

  • Název v anglickém jazyce

    Is our school inclusive-School for all? The analyse of schools, preview of arguments-generation school culture and clime fuelling inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    This three articles present the results of research, how schools impelement inclusion in their practise; how teachers have an opinion of school and classroom climate, strategy of teaching in School for all, schools that the primary school often declare in his school educational curriculum and how they argue for inclusion in their schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Komenský : odborný časopis pro učitele základní školy

  • ISSN

    0323-0449

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    134

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1,2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus