Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nadaný žák na 1. stupni základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037464" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037464 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nadaný žák na 1. stupni základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 ve 4. ročníku ZŠ v Brně. Ve sledované třídě jsou tři chlapci zařazeni do programu pro mimořádně nadané žáky. Zajímalo nás, jak se budou lišit výsledky vědomostních testů těchto nadaných dětí od výsledků ostatních žáků vě třídě.

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted pupils in primary school

  • Popis výsledku anglicky

    The article informs about the results of the research carried out in the 4th class at the Basic School in Brno. In the examined class theree boys, incorporated into the programme for exceptionally gifted pupils. We were curious how different the resultsof knowledge tests found with the gifted pupils and the results of the other pupils would appear.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nadaní žáci ? výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře.

  • ISBN

    978-80-210-5039-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MU Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno - PdF MU

  • Datum konání akce

    18. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku