Nadaný žák na 1. stupni základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037464" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037464 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadaný žák na 1. stupni základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 ve 4. ročníku ZŠ v Brně. Ve sledované třídě jsou tři chlapci zařazeni do programu pro mimořádně nadané žáky. Zajímalo nás, jak se budou lišit výsledky vědomostních testů těchto nadaných dětí od výsledků ostatních žáků vě třídě.
Název v anglickém jazyce
Gifted pupils in primary school
Popis výsledku anglicky
The article informs about the results of the research carried out in the 4th class at the Basic School in Brno. In the examined class theree boys, incorporated into the programme for exceptionally gifted pupils. We were curious how different the resultsof knowledge tests found with the gifted pupils and the results of the other pupils would appear.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nadaní žáci ? výzva pro učitele. Sborník referátů z mezinárodního semináře.
ISBN
978-80-210-5039-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
MU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno - PdF MU
Datum konání akce
18. 11. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—