Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti prevence poruch příjmu potravy v rámci výuky oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakulte v Brně v reflexi výzkumného šetření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037514" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti prevence poruch příjmu potravy v rámci výuky oboru Výchova ke zdraví na Pedagogické fakulte v Brně v reflexi výzkumného šetření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o dílčích výsledcích, jež byly získány pomocí anonymního dotazníkového šetření, kterým byli osloveni žáci brněnských základních škol. Studie mapovala vědomosti, znalosti, postoje a informační potřeby žáků i učitelů o problematice PPP.Z výsledků vyplynula nutnost zvýšit o těchto excesech informovanost, a to nejen u žáků, ale i u učitelů. Rezultáty z dotazníku budou využity při transformaci sylabu předmětů katedry v pregraduální výuce učitelů a zejména při přípravě sylabů předmětů prokombinovanou formu studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of prevention of eating disorders in the field of teaching Health Education at the Pedagogical Faculty in Brno in the reflection of the research investigation

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution of information on partial results, which were obtained using an anonymous questionnaire survey, students who were approached elementary schools in Brno. The study charted the knowledge, skills, attitudes and information needs of studentsand teachers on the issue of eating disorders. The results revealed the need to increase awareness about these excesses, not just the pupils but also teachers. Resultat from the questionnaire will be used in transforming the Department of syllabus of courses in undergraduate education teachers, and especially in preparing syllab of courses combined form of study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KACHLÍK, P., MUŽÍK, V. (Eds.). Program Zdraví 21 a výchova ke zdraví 2009. Sborník z konference KALOKAGATHIE Fórum výchovy ke zdraví XII.

  • ISBN

    978-80-210-4996-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    21

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, spol. s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Benešov u Prahy

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku