Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Fields SCIENCE Instruction in Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037910" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037910 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    Novi pouk strok SCIENCE v šolah

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Sodobna klasična šola, učence uči znanje o naravi le v posameznih ločenih strokah znanosti - biologija, geografija, geologija, fizika in kemija - brez razumevanja medsebojnih odnosov in prekrivanja disciplin. Po diplomi iz osnovnih in srednjih šol pogosto niso sposobni pridobljeno znanje za vsak predmet uporabit za visokošolsko izobraževanje ali neposredno na praksi, kjer je to potrebno za usmerjanje se v težave na meji med dvema ali več disciplin znanosti. Popravitev ponuja nove, integrirane učenje naravoslovnih disciplin. S takšnim poučevanjem strok SCIENCE že nekaj let imajo izkušnje v šolah v ZDA. V evropskih državah, kot je ta novi trend prvič predstavljen v Veliki Britaniji in nadaljujejo nekatere druge razvite članice EU. Na Češkem ni tale trendv mnogih osnovnih in srednjih šol, ni znan, noben ga organizacijsko ni zajeta ali upravlja, šole ga šele naključno seznamajo.

  • Název v anglickém jazyce

    New Fields SCIENCE Instruction in Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Contemporary classical schools teach pupils knowledge about nature only isolated in separate science subjects - biology, geography, geology, physics and chemistry - with no understanding of mutual relationships and overlap of disciplines. After graduating from elementary or secondary schools often are not able to acquired knowledge of each subject applied for higher education or directly on the ground, where it is necessary to orientate themselves in problems at the border between two or more natural science disciplines. Remedy offers new, integrated learning science disciplines. With such teaching courses SCIENCE already have several years experience in schools in the U.S.. In European countries, this new trend as first introduced in Great Britain andgradually added experimentally, and some other developed EU states. In the Czech Republic is not the trend at many elementary and secondary schools not known organization is not captured or managed schools it just randomly lists.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pismenost na vseh stopnjah izobraževanja

  • ISBN

    978-961-6528-87-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta Koper

  • Místo vydání

    Koper

  • Místo konání akce

    Koper

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku