New Fields SCIENCE Instruction in Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F09%3A00037910" target="_blank" >RIV/00216224:14410/09:00037910 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
—
Název v původním jazyce
Novi pouk strok SCIENCE v šolah
Popis výsledku v původním jazyce
Sodobna klasična šola, učence uči znanje o naravi le v posameznih ločenih strokah znanosti - biologija, geografija, geologija, fizika in kemija - brez razumevanja medsebojnih odnosov in prekrivanja disciplin. Po diplomi iz osnovnih in srednjih šol pogosto niso sposobni pridobljeno znanje za vsak predmet uporabit za visokošolsko izobraževanje ali neposredno na praksi, kjer je to potrebno za usmerjanje se v težave na meji med dvema ali več disciplin znanosti. Popravitev ponuja nove, integrirane učenje naravoslovnih disciplin. S takšnim poučevanjem strok SCIENCE že nekaj let imajo izkušnje v šolah v ZDA. V evropskih državah, kot je ta novi trend prvič predstavljen v Veliki Britaniji in nadaljujejo nekatere druge razvite članice EU. Na Češkem ni tale trendv mnogih osnovnih in srednjih šol, ni znan, noben ga organizacijsko ni zajeta ali upravlja, šole ga šele naključno seznamajo.
Název v anglickém jazyce
New Fields SCIENCE Instruction in Schools
Popis výsledku anglicky
Contemporary classical schools teach pupils knowledge about nature only isolated in separate science subjects - biology, geography, geology, physics and chemistry - with no understanding of mutual relationships and overlap of disciplines. After graduating from elementary or secondary schools often are not able to acquired knowledge of each subject applied for higher education or directly on the ground, where it is necessary to orientate themselves in problems at the border between two or more natural science disciplines. Remedy offers new, integrated learning science disciplines. With such teaching courses SCIENCE already have several years experience in schools in the U.S.. In European countries, this new trend as first introduced in Great Britain andgradually added experimentally, and some other developed EU states. In the Czech Republic is not the trend at many elementary and secondary schools not known organization is not captured or managed schools it just randomly lists.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pismenost na vseh stopnjah izobraževanja
ISBN
978-961-6528-87-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta Koper
Místo vydání
Koper
Místo konání akce
Koper
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—