Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00043852" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00043852 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V prezentované sondě jsou zachyceny výkonové rozpory u matematicky nadaného žáka s poruchou v oblasti čtení a částečně i psaní. Byl sledován průběh řešení matematických úloh různého zaměření s různými možnostmi postupů. Cílem je upozornit na dílčí výkonové zvláštnosti, které by mohly vést méně empatického pedagoga ke znevýhodnění žáka.

  • Název v anglickém jazyce

    Characterization of gifted pupil with specific learning disability from mathematical tasks point of view

  • Popis výsledku anglicky

    In the probe there are presented the performance differences in a mathematically gifted pupil with a failure in reading and partial failure in writing. We have observed process of mathematical problems solving on various topics with various strategies. The aim was to draw attention to partial specific performance, which could results in disadvantaging of the pupil by less empathic teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Matematika 4 - Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy

  • ISBN

    978-80-244-2511-5

  • ISSN

    0862-9765

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku