Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace žáků cizinců primární školy s uměleckým textem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045322" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045322 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace žáků cizinců primární školy s uměleckým textem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať představuje výsledky výzkumu pochopení uměleckého textu žáky cizinci navštěvujícími českou primární školu a srovnává je s mírou pochopení téhož uměleckého textu českými žáky stejného věku. Zjišťuje, že žáci cizinci mají menší slovní zásobu a chybí jim hlubší znalost české literární tradice. V závěru autorka hledá cesty k tomu, aby žáci cizinci byli s to přistupovat k uměleckému textu nejen v rovině věcného, ale také estetického významu.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of elementary school pupils foreigners with artistic text

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents results of research of understanding of artistic text by pupils foreigners attending Czech primary school and compares them with degree of understanding of the same text by Czech pupils of the same age. She finds out that pupils foreigners lack wider vocabulary in Czech language and deeper knowledge of the Czech cultural tradicions. In conclusion of her paper the author looks for the possibilities for factual and also aesthetic understandin of artistic text by pupils foreigners.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno : Paido, 2010. 6 s. ISBN 978-80-7315-199-7. MSM0021622443, záměr.,

  • ISBN

    978-80-7315-199-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku