Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikace žáků cizinců primární školy s uměleckým textem. Zjišťování metodou doplňování.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00045861" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00045861 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikace žáků cizinců primární školy s uměleckým textem. Zjišťování metodou doplňování.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem stati je přispět k objasnění problematiky porozumění uměleckému textu žáky cizinci navštěvujícími českou primární školu ve srovnání s českými žáky stejného věku. Autorka zjišťuje, že žáci cizinci mají menší slovní zásobu a chybí jim hlubší znalostčeské literární tradice. V závěru autorka hledá cesty k tomu, aby žáci cizinci byli s to přistupovat k uměleckému textu nejen v rovině věcného, ale také estetického významu.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of Primary School Pupils Foreigners with Artistic Text. Examining through the Complementary Method

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to contribute to claryifying of pupils foreigners attending Czech primary school understanding of artistic text and to compare it with degree of understanding of the same text by Czech pupils of the same age. The author finds outthat pupils foreigners lack wider vocabulary in Czech language and deeper knowledge of the Czech cultural tradicions. In conclusion of her paper the author looks for the possibilities for factual and also aesthetic understandin of artistic text by pupils foreigners.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Havel, J., Filová, H., et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole

  • ISBN

    978-80-7315-202-4

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    321

  • Název nakladatele

    Paido Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly