Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žáci se sluchovým postižením ve škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046343" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046343 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žáci se sluchovým postižením ve škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vztah intaktní společnosti k osobám se sluchovým postižením se vyvíjí po celá tisíciletí. Oblast vzdělávání žáků se sluchovým postižením postoupila od "nevzdělávání" přes individuální a hromadné vyučování k integraci v hlavním vzdělávacím proudu a v současné době směřuje k inkluzi. Výzkum autorky se zabývá otázkou, zda jsou k takové inkluzi podmínky a do jaké míry jsou studenti pedagogických předmětů připraveni na účast žáků se sluchovým postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu.

  • Název v anglickém jazyce

    Hearing-impaired Pupils in School

  • Popis výsledku anglicky

    The relations between the intact society and hearing-impaired people continuously develop over many centuries. The education of hearing-impaired pupils evolved from "non-education" over individual and mass education to integration to the mainstream and recently goes towards inclusion. The research discuss the conditions of the inclusion and demonstrates whether and how future teachers are ready to cope with the presence of hearing-impaired pupils in mainstream schools.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School

  • ISBN

    978-80-210-5383-0

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    409

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly