Edukace romských aktivistů a studentů v kontextu jejich místa kontroly
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00046492" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00046492 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukace romských aktivistů a studentů v kontextu jejich místa kontroly
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumná sonda se na základě konceptu locus of control snaží objasnit, existuje-li mezi skupinou romských aktivistů a studentů významný příklon k externalismu nebo internalismu. Kladli jsme si výzkumnou otázku, jak pohlíží skupina romských aktivistů a studentů na význam vnitřních a vnějších okolností v jejich životě a snažili se především interpretovat položky vztahující se k vzdělávání. Výzkumný soubor tvořilo 78 romských aktivistů a studentů, kteří vyplňovali čtyřiceti položkový dotazník (locus of control) zjišťující míru externalismu a internalismu).
Název v anglickém jazyce
Education of Romany Activists and Students in the Context of Theory Locus of Control
Popis výsledku anglicky
The research probe using the locus of control concept clarifies and defines the inclination of the Romani group activists and students towards the externalism or the internalism. The questions the probe focused fomulates how the group of Romani activistsand students perceive the influence of internal and external matters in their lives. The research also wanted to interpret the items linked with the education. The research probe was formed by 78 Romani activists and students who answered the questionnaire (locus of control) analysing the extent of the externalism and internalism.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. Education of Pupils with Special Educational Needs IV.
ISBN
978-80-7315-201-7
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
384
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—