Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F10%3A00056805" target="_blank" >RIV/00216224:14410/10:00056805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola prezentuje některé z aspektů inkluzivního vzdělávání v podmínkách České republiky. Dále se zaměřuje na stručnou charakteristiku inkluze ve světle výzkumných šetření. Úžeji popisuje výsledky výzkumného projektu realizovaného na základních školáchv rámci okresu Brno ? venkov.
Název v anglickém jazyce
Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings
Popis výsledku anglicky
The chapter presents some of Aspects of Inclusive Education in Czech Republic.Further more is focused on brief Specifications of Inclusion in terms of Research work. The attention is given to Results of Research Project, which was realized at ElementarySchools in the territory Brno Countryside.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School
ISBN
978-80-210-5383-0
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
243-252
Počet stran knihy
409
Název nakladatele
masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—