Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Případová studie Zeměpis: Člověk a příroda anebo člověk a společnost?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053019" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Případová studie Zeměpis: Člověk a příroda anebo člověk a společnost?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole je představena případová studie učitele, který byl spoluautorem a realizátorem školního vzdělávacího programu vzdělávacího oboru Geografie na gymnáziu. Hlavním cílem této případové studie bylo poskytnout hlubší vhled do procesů implementace kurikulární reformy na gymnáziích. Provedené analýzy se zaměřují především na cílovou a obsahovou dimenzi kurikula.

  • Název v anglickém jazyce

    Case study of Geography: Man and nature and/or man and society?

  • Popis výsledku anglicky

    In the chapter we introduce a case study of upper-secondary teacher, who teaches Geography. Analyses that were carried out in the case study were aimed at goals and content dimension of the curriculum. In the analysis of the goal dimension of the curriculum we aimed at the teacher?s conception of the key competencies and expected outcomes. In analysing content dimension of the curriculum we were investigating what the teacher?s view of the process of transformation and content structure is. Towards theend of the chapter some problems of the school based curriculum development (SBCD) and realization in the context of the upper-secondary level are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Píšová, M., Kostková, K., Janík, T. (eds.). Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.

  • ISBN

    978-80-87000-78-6

  • Počet stran výsledku

    31

  • Strana od-do

    145-174

  • Počet stran knihy

    304

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav pedagogický v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly