Případová studie Zeměpis: Člověk a příroda anebo člověk a společnost?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053019" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053019 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Případová studie Zeměpis: Člověk a příroda anebo člověk a společnost?
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je představena případová studie učitele, který byl spoluautorem a realizátorem školního vzdělávacího programu vzdělávacího oboru Geografie na gymnáziu. Hlavním cílem této případové studie bylo poskytnout hlubší vhled do procesů implementace kurikulární reformy na gymnáziích. Provedené analýzy se zaměřují především na cílovou a obsahovou dimenzi kurikula.
Název v anglickém jazyce
Case study of Geography: Man and nature and/or man and society?
Popis výsledku anglicky
In the chapter we introduce a case study of upper-secondary teacher, who teaches Geography. Analyses that were carried out in the case study were aimed at goals and content dimension of the curriculum. In the analysis of the goal dimension of the curriculum we aimed at the teacher?s conception of the key competencies and expected outcomes. In analysing content dimension of the curriculum we were investigating what the teacher?s view of the process of transformation and content structure is. Towards theend of the chapter some problems of the school based curriculum development (SBCD) and realization in the context of the upper-secondary level are discussed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Píšová, M., Kostková, K., Janík, T. (eds.). Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula.
ISBN
978-80-87000-78-6
Počet stran výsledku
31
Strana od-do
145-174
Počet stran knihy
304
Název nakladatele
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—