Vysokoškolská obecná chemie: sylaby předmětu verzus studijní literatura
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053123" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053123 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vysokoškolská obecná chemie: sylaby předmětu verzus studijní literatura
Popis výsledku v původním jazyce
Tato porovnávací studie srovnává sylaby studijních předmětů Obecná chemie (nebo obdobných předmětů s mírně odlišným názvem) pro studenty vysokoškolských studijních programů připravujících učitele chemie pro základní a střední školy, s nejčastěji doporučovanou studijní literaturou tohoto předmětu.
Název v anglickém jazyce
General Chemistry at Universities. Syllabi versus Study Literature
Popis výsledku anglicky
This paper compares syllabi of study subjects General chemistry (or similar subjects with a slightly different name) for students of study programs preparing future chemistry teachers for primary or secondary schools, with the most recommended study literature for the subject mentioned above.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník z medzinárodného seminára doktorandského štúdia "Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie"
ISBN
978-80-8082-438-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
135-140
Název nakladatele
Trnavská univerzita
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—