Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vysokoškolská obecná chemie: sylaby předmětu verzus studijní literatura

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053123" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053123 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vysokoškolská obecná chemie: sylaby předmětu verzus studijní literatura

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato porovnávací studie srovnává sylaby studijních předmětů Obecná chemie (nebo obdobných předmětů s mírně odlišným názvem) pro studenty vysokoškolských studijních programů připravujících učitele chemie pro základní a střední školy, s nejčastěji doporučovanou studijní literaturou tohoto předmětu.

  • Název v anglickém jazyce

    General Chemistry at Universities. Syllabi versus Study Literature

  • Popis výsledku anglicky

    This paper compares syllabi of study subjects General chemistry (or similar subjects with a slightly different name) for students of study programs preparing future chemistry teachers for primary or secondary schools, with the most recommended study literature for the subject mentioned above.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník z medzinárodného seminára doktorandského štúdia "Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie"

  • ISBN

    978-80-8082-438-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    135-140

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku