Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hospitace v souvislostech kurikulární reformy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053613" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053613 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/11:43897252

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hospitace v souvislostech kurikulární reformy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V úvodní kapitole jsou ve stručném přehledu představeny hlavní myšlenky celé publikace, které jsou pak v dalším textu rozvíjeny a prohloubeny. Hospitace je zde popsána jako nástroj pedagogické reflexe, která je v našem případě tematicky zaměřena na vztahy mezi obsahem a cíli výuky. Hospitace je tradičním a prakticky nejúčinnějším prostředkem, jak přivádět učitele k reflexi vlastní výuky a k její analýze s oporou v kurikulárním programu anebo v teorii. Tímto způsobem hospitace může přispívat jak ke zvyšování kvality výuky, tak k profesnímu rozvoji učitelů. Proto mluvíme o rozvíjející hospitaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Hospitation in the context of curricular reform

  • Popis výsledku anglicky

    In the introductory chapter we introduce the main ideas of the whole book which we develop later in the text. Observation is described as a tool for pedagogical reflection, which in our case focuses on the relationship between the content and the aims oftuition. Observation is a traditional and in fact the most effective means of making teachers reflect on their own teaching and making them analyse it on the basis of the curricular programme or of theory. Observation can thus contribute to increasing the quality of teaching/learning as well as to professional development of teachers. That is why we use the term developmental observation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím

  • ISBN

    978-80-904966-6-8

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    16-28

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly