Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora reflektivního praktika: rozvíjející hospitace jako způsob akčního výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053615" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053615 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/11:43897287

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora reflektivního praktika: rozvíjející hospitace jako způsob akčního výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Třetí kapitola se podrobněji zabývá rozvíjejícím pojetím hospitací v kontextu akčního výzkumu. Zvláštní pozornost je věnována odlišování různé kvality situací ve výuce a navrhování jejich zlepšujících alternativ ? zkráceně alterací. Schopnost rozpoznávatkvalitu výukových situací, navrhovat jejich zlepšení a tyto návrhy zdůvodňovat patří k základní profesionální výbavě učitele a spoluurčuje hodnotu jeho činnosti ve výuce. V závěru kapitola je v obecných rysech popsána metodika rozvíjejících hospitací.

  • Název v anglickém jazyce

    Supporting reflective practitioner: developing hospitation as action research

  • Popis výsledku anglicky

    The third chapter deals with the developmental approach to observations in the context of action research. Special focus is placed on differentiating levels of quality of teaching/learning situations and suggesting ways of improvement - alterations, in short. The ability to recognize the quality of a teaching/learning situation, suggest ways of improvement and give reasons for these suggestions belongs to the professionalism of the teacher and, along with other factors, determines the quality of his/herteaching. Towards the end of the chapter we briefly describe the method of developmental observations.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím

  • ISBN

    978-80-904966-6-8

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    44-62

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly