Hospitační videostudie: snímky výukových situací a jejích analýza
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053618" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053618 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/49777513:23420/11:43897291
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hospitační videostudie: snímky výukových situací a jejích analýza
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola obsahuje rozbory vybraných výukových situací ze tří virtuálních hospitací v předmětech biologie, anglický jazyk a výtvarná výchova. Záměrně byly vybrány předměty z výrazněji odlišných vzdělávacích oblastí, aby bylo možné porovnávat společné a rozdílné složky jejich rozborů. Každá studie zahrnuje tři části: Anotaci ? stručný celkový popis sledované výuky, Analýzu ? rozbor výukové situace, Alteraci ? návrh zlepšení spojený s diskusí. V úvodu kapitoly jsou uvedeny obecné charakteristiky jednotlivých složek hospitačního rozboru, které metodicky spojují všechny tři studie.
Název v anglickém jazyce
Hospitation videostudy: videorecordings of instructional situations under analysis
Popis výsledku anglicky
The chapter contains analyses of selected teaching/learning situations from three virtual observations in biology, English and arts. Subjects from very different fields were chosen to allow us to compare the similarities and differences in their analyses. Each analysis consists of three parts: Abstract ? a brief summary of the teaching/learning situation and its context; Analysis of the situation; Alteration ? suggestions for improvement followed by its discussion. The beginning of the chapter summarises general characteristics of each of the components which connect all three analyses.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím
ISBN
978-80-904966-6-8
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
116-142
Počet stran knihy
186
Název nakladatele
Národní ústav pro vzdělávání
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—