Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hospitační videostudie: snímky výukových situací a jejích analýza

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053618" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053618 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23420/11:43897291

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hospitační videostudie: snímky výukových situací a jejích analýza

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola obsahuje rozbory vybraných výukových situací ze tří virtuálních hospitací v předmětech biologie, anglický jazyk a výtvarná výchova. Záměrně byly vybrány předměty z výrazněji odlišných vzdělávacích oblastí, aby bylo možné porovnávat společné a rozdílné složky jejich rozborů. Každá studie zahrnuje tři části: Anotaci ? stručný celkový popis sledované výuky, Analýzu ? rozbor výukové situace, Alteraci ? návrh zlepšení spojený s diskusí. V úvodu kapitoly jsou uvedeny obecné charakteristiky jednotlivých složek hospitačního rozboru, které metodicky spojují všechny tři studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Hospitation videostudy: videorecordings of instructional situations under analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter contains analyses of selected teaching/learning situations from three virtual observations in biology, English and arts. Subjects from very different fields were chosen to allow us to compare the similarities and differences in their analyses. Each analysis consists of three parts: Abstract ? a brief summary of the teaching/learning situation and its context; Analysis of the situation; Alteration ? suggestions for improvement followed by its discussion. The beginning of the chapter summarises general characteristics of each of the components which connect all three analyses.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím

  • ISBN

    978-80-904966-6-8

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    116-142

  • Počet stran knihy

    186

  • Název nakladatele

    Národní ústav pro vzdělávání

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly