Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Thinking Hats aneb Jak začít s CLIL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00053739" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00053739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Thinking Hats aneb Jak začít s CLIL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek ve sborníku se zaměřil na způsoby zavádění CLILu do českých škol a na možné problémy a výzvy, které mohou učitelé i administrátoři řešit. Článek vychází z výzkumu a zkušeností z projektu CLIL, Výuka jazyků napříč předměty, Vysočina Education a MU,a ze zkušeností účastníků workshopu, kteří se pomocí teorie šesti ?přemýšlivých? klobouků (de Bono, 1999) snažili utřídit svá očekávání a názory o zavádění výuky formou CLIL. Článek shrnuje základní principy, které je nutné dodržovat při zavádění CLILudo škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Thinking Hats - How to start with CLIL

  • Popis výsledku anglicky

    The journal article was aimed at the introduction of CLIL to Czech schools. It is based on the research and experience from the CLIL project (Vysočina Education and MU) and on the findings which the participants of the workshop suggested using the Theoryof six thinking hats (de Bono, 1999).The main problem areas and challenges are defined in the article as well as the principles that should be followed to overcome them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Integrovaná výuka cizího jazyka a odborného předmětu CLIL

  • ISBN

    978-80-87000-85-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    18-20

  • Název nakladatele

    Výzkumný ústav pedagogický Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    MŠMT

  • Datum konání akce

    23. 3. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku