Využití IBSE ve výuce fyziky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054502" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054502 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití IBSE ve výuce fyziky
Popis výsledku v původním jazyce
IBSE (Inquiry-Based Science Education) je významná výuková inovativní metoda ve fyzikálním vzdělávání. Jádrem této metody je aplikace experimentálních aktivit a žákovské bádání. Článek přináší výzkumné výsledky evropského výzkumného projektu PROFILES (7RP)v podobě kurikulárních materiálů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
Název v anglickém jazyce
Implementation of IBSE into physics education
Popis výsledku anglicky
IBSE (Inquiry-Based Science Education) is important inovative teaching/learning method in physics education. The core of this method is application of experimental activities and students' inquiry. Paper presents research outcomes of the research European project PROFILES (7FP)in the form of curricular materials. Used research method is design-based research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Veletrh nápadů učitelů fyziky 16
ISBN
978-80-244-2894-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
237-245
Název nakladatele
UP Olomouc
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
PřF UP
Datum konání akce
2. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—