Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití IBSE ve výuce fyziky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00054502" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00054502 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití IBSE ve výuce fyziky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    IBSE (Inquiry-Based Science Education) je významná výuková inovativní metoda ve fyzikálním vzdělávání. Jádrem této metody je aplikace experimentálních aktivit a žákovské bádání. Článek přináší výzkumné výsledky evropského výzkumného projektu PROFILES (7RP)v podobě kurikulárních materiálů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of IBSE into physics education

  • Popis výsledku anglicky

    IBSE (Inquiry-Based Science Education) is important inovative teaching/learning method in physics education. The core of this method is application of experimental activities and students' inquiry. Paper presents research outcomes of the research European project PROFILES (7FP)in the form of curricular materials. Used research method is design-based research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Veletrh nápadů učitelů fyziky 16

  • ISBN

    978-80-244-2894-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    237-245

  • Název nakladatele

    UP Olomouc

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    PřF UP

  • Datum konání akce

    2. 9. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku