Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory učitelů základních škol. První část.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055068" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory učitelů základních škol. První část.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek obsahuje dílčí poznatky z výzkumné sondy, provedených mezi učiteli základních škol. Shrnuje názory učitelů na tři tematické oblasti, vztahující se k pregraduálnímu učitelskému studiu: 1. koncepci současného učitelského studia, 2. proporce mezipředměty tzv. společného univerzitního základu a předměty aprobace, 3. formy a obsah výuky, skladba předmětů v rámci aprobačního předmětu a vyučující na učitelských fakultách.

  • Název v anglickém jazyce

    Preferences and inadequacies undergraduate teacher's disposition; views primary school teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution contains sub-knowledge from the research probe carried out among teachers of elementary schools. It summarizes the teachers' opinions of three thematical fields related to the pregradual teacher studies: 1. the conception of the currentteacher studies, 2. proportions among the subjects of the so-called common university basis and the teaching qualification subjects, 3. the forms and content of education, the subject structure in terms of a teaching qualification subject and teachers ateducational faculties.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.

  • ISBN

    978-80-210-5561-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    177-182

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku