Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory učitelů základních škol. První část.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055068" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055068 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přednosti a nedostatky pregraduální učitelské přípravy: názory učitelů základních škol. První část.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek obsahuje dílčí poznatky z výzkumné sondy, provedených mezi učiteli základních škol. Shrnuje názory učitelů na tři tematické oblasti, vztahující se k pregraduálnímu učitelskému studiu: 1. koncepci současného učitelského studia, 2. proporce mezipředměty tzv. společného univerzitního základu a předměty aprobace, 3. formy a obsah výuky, skladba předmětů v rámci aprobačního předmětu a vyučující na učitelských fakultách.
Název v anglickém jazyce
Preferences and inadequacies undergraduate teacher's disposition; views primary school teacher
Popis výsledku anglicky
The contribution contains sub-knowledge from the research probe carried out among teachers of elementary schools. It summarizes the teachers' opinions of three thematical fields related to the pregradual teacher studies: 1. the conception of the currentteacher studies, 2. proportions among the subjects of the so-called common university basis and the teaching qualification subjects, 3. the forms and content of education, the subject structure in terms of a teaching qualification subject and teachers ateducational faculties.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl.
ISBN
978-80-210-5561-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
177-182
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—