Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055155" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055155 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žákůs narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu.
Název v anglickém jazyce
Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools
Popis výsledku anglicky
The chapter presents one of the partial outcomes of as research which started in autumn 2009. The research aims to describe education of students with impaired communication abilities in foreign language education. The chapter also offers one case studyof a pupil with impaired communication ability, who is integrated in a mainstream primary school.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení
ISBN
978-80-210-5731-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
157-164
Počet stran knihy
386
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—