Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SUBJEKTIVNÍ NÁZORY NA SPOKOJENOST DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE ŠKOLE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055364" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055364 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SUBJEKTIVNÍ NÁZORY NA SPOKOJENOST DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU VE ŠKOLE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o výsledcích orientační ankety, jejímž cílem bylo zjistit subjektivní názory na spokojenost dětí mladšího školního věku ve škole a získat podklady pro další směr výzkumné práce v této oblasti. Anonymního dotazování, které bylo realizováno v květnu tohoto roku se zúčastnili pedagogové, rodiče a žáci 5. 6. a 7. tříd některých ZŠ v Brně a studenti pedagogické a přírodovědecké fakulty v Brně. Výsledky dokumentují konkrétní očekávání ze strany žáků zejména vzhledem k jejich učitelům a škole a uvádějí, jaké potřeby mají tito žáci pro prožívání spokojenosti ve škole. V této souvislosti nás zajímaly i odpovědi rodičů, učitelů a studentů učitelských fakult. Výzkumná anketa potvrdila, že spokojenost žáků ve škole je podle jejich výpovědí zejména závislá na osobnosti a kvalitě práce učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Subjective views of satisfaction among young school children at school

  • Popis výsledku anglicky

    This paper provides some information about the results of a preliminary poll that aimed to determine subjective views of satisfaction among young schoolchildren at school and to obtain materials for further research work in this area. Teachers, parents and children in years 5, 6 and 7 at a number of primary schools in Brno and students from faculties of teaching and science in Brno took part in anonymous interviewing in May of this year. The results document specific expectations on the part of pupils,particularly with respect to their teachers and school, and show the needs these pupils have for experiencing satisfaction at school. In this context, we were also interested in the responses given by parents, teachers and students of faculties of teaching. The research poll demonstrated that satisfaction among children at school is, according to their own testimony, dependent first and foremost on the personality of the teacher and the quality of the work he or she performs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola a zdraví 21 Studie k výchově ke zdraví

  • ISBN

    978-80-210-5722-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    197-214

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku