Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv informačních a komunikačních technologií na chemické vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055475" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055475 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv informačních a komunikačních technologií na chemické vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Všechny vyučovací předměty, tedy i chemie, jsou ovlivňovány ICT. Rychlý rozvoj ICT přináší nejen nové výukové technologie, ale také odlišný styl učení dnešní generace žáků, která vyrostla pod jejich vlivem. Závěry výzkumů vedly ke vzniku nové pedagogickéteorie - konektivismu. V článku jsou uvedeny výsledky našeho výzkumu, jak se tyto nové myšlenky odráží ve výuce chemie. Jako výzkumná metoda byl použit konstrukční výzkum a hlavním výzkumným výstupem jsou výukové techniky reagující na myšlenky konektivismu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of ICT on Chemistry Education

  • Popis výsledku anglicky

    The teaching/learning of all school subjects, including chemistry, is significantly influenced by new ICT tools and technologies. The fast development of ICT brings also another effect - different learning style of today's students, who have grown up with widespread access to ICT. Outcomes of researches have led to the origin of a new educational theory - connectivism. We present results of our research how to apply these ideas into chemistry education. The design-based research was used as a research method and the main research outcomes are new teaching techniques in response to ideas connectivism.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8.

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    112-115

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus