Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055614" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055614 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou představeny teoretická a metodologická koncepce výzkumu, jehož cílem bylo zjistit názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu. V řízených rozhovorech na 27 školách výzkumníci zjišťovali názory učitelů na: a) proces realizaceŠVP, b) faktory tento proces ovlivňující, c) funkce, které ŠVP ve školách naplňují.
Název v anglickém jazyce
Modern vocational school: The opions of pilot school teachers on curricular reform
Popis výsledku anglicky
In the chapter, findings of a research project are presented, that consisted of a series of structured interviews with 27 headmasters, SEP coordinators and teachers at pilot secondary vocational schools. The interviews were aimed to document the processof developing the SEPs and to build understanding of a multitude of problems that accompany the process of curriculum development. The method of interviews made it possible to address other problems that are hidden or less tangible in nature.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Knecht, P., Šumavská G. (Eds.), Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu.
ISBN
978-80-86856-96-4
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
8-13
Počet stran knihy
72
Název nakladatele
Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—