Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055717" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055717 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.evaluacninastroje.cz/nuovckk_portal/Default.aspx?tabid=154" target="_blank" >http://www.evaluacninastroje.cz/nuovckk_portal/Default.aspx?tabid=154</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie učení se cizímu jazyku. Dotazník pro žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Webová aplikace je prezentací VaV s aplikačním použitím pro výzkum a autoevaluaci školy. Jedná se o on-line systém diagnostických nástrojů a automaticky generovaných evaluačních zpráv v oblasti podpory a používání strategií učení se cizímu jazyku. Zprávyz nástroje jsou založeny na naprogramovaném algoritmu výpočtu výsledků a generování jejich grafického znázornění, včetně interpretací. Vývoji nástroje předcházelo několik fází předvýzkumů ve školách. Hlavní výzkum pro standardizaci nástroje proběhl na základních a středních školách on-line. Standardizace nástroje zahrnovala položkové analýzy, faktorové analýzy a analýzy reliability na vzorcích žáků, tříd, učitelů a škol z ČR (celkem se jednalo o 776 žáků základní školy a 940 žáků středních škol). Ve webové aplikaci probíhá automaticky aktualizace českých norem používaných pro výpočty výsledků do zpráv z nástroje dle nových on-line respondentů.
Název v anglickém jazyce
Foreign language learning strategies. Questionnaire for pupils
Popis výsledku anglicky
This web application is a presentation of results of science and development. The web application can be used for research purposes and self-evaluation of schools. It is an on-line system of assessment instruments and automatically generated evaluation reports in the area of foreign language strategy use and their support by teachers. Instruments reports are based on programmed algorithm. The development of the instrument was based on several pilot studies. Main research was realised on-line from the Portal of self-evaluation instruments on primary and secondary schools in the Czech Republic. The instrument standardization consisted of item analyses, factor analyses and reliability analyses on a sample of pupils, classes, teachers and schools (776 pupils of primary and lower secondary schools and 940 upper secondary schools). In the web application there is included an automatic actualization of Czech norms used for construction of instrument reports.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—