Výzkum ideologičnosti učebnic občanské výchovy: prezentace metodologických nástrojů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055903" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055903 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum ideologičnosti učebnic občanské výchovy: prezentace metodologických nástrojů
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá problematikou výzkumu ideologičnosti. učebnic. Představuje způsoby, jak zahraniční autoři zkoumají vliv politického systému na učebnice a navrhuje metodu, jak nejefektivněji zkoumat ideologičnost textu.
Název v anglickém jazyce
Research of ideological Civics Textbooks: Presentatition of the methodological Tools
Popis výsledku anglicky
The work deals with the ideology of research textbooks. We can find there the main ways of foreign authors, how to examine the influence of textbooks on political system. In the end is presented a method how to efficiently examine the ideology of the text.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje.
ISBN
978-80-210-5705-0
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
23-42
Počet stran knihy
243
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—