Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivační strategie v cizojazyčné výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055947" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055947 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivační strategie v cizojazyčné výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá nejčastěji použitými metodami ve výzkumu užívání motivačních strategií ve výuce cizího jazyka a na vybraných studiích provedených v zahraničích demonstruje cíle výzkumu, výzkumné otázky, výzkumné metody, nástroje a zkoumané vzorky. Jekoncipován jako přípravná fáze pro připravovaný výzkum na téma Využívání motivačních strategií ve výuce anglického jazyka u vybraných skupin studentů bakalářských nefilologických oborů v ČR (na 4 vybraných univerzitách), který bude realizován metodami kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jako je analýza pozorovaných učebních jednotek, dotazníkové šetření a polostrukturované interview s učiteli.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivational Strategies in the Foreign Language Classroom

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the most frequently used methods within the research in motivational strategies in the foreign language classroom. The goals of the research, research questions, research methods, instruments and analysed samples are presented. As such it is conceived as a foundation for the intended research entitled Use of Motivational Strategies in Teaching English to Selected Groups of Students of Tertiary Non- Philological BA Programmes in CR (at 4 selected universities), which is planned as aquantitative-qualitative research, i.e. it deployes analysis of the observed lessons, a questionnaire and a semi-structured interview with teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. Výzkum výuky cizích jazyků

  • ISBN

    978-80-210-5719-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    47-58

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku