ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00056723" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00056723 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with a research of the science education of students with special educational needs. Used research method is design-based research. The core outcome is the new form of learning tasks for students with dyscalculia and gifted students.
Název v anglickém jazyce
ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a research of the science education of students with special educational needs. Used research method is design-based research. The core outcome is the new form of learning tasks for students with dyscalculia and gifted students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011
ISBN
978-961-269-637-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
81-87
Název nakladatele
University of Ljubljana, Slovenia
Místo vydání
Ljubljana
Místo konání akce
Ljubljana
Datum konání akce
15. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—